okej

Nu ska jag skriva nåt här!
Sitter på golvet i sutanför klassrummet och väntar på min tur att gå in för att redovisa i gruppen o:
Vi ska redovisa om politik å skit :D Jätte roligt (;
MenMen... hoppas nu på att den här sista timmen går galet fort!
Efter skolan så ska jag träffa en liten kompis en stund ^^  Sen ska mams komma och hämta mig så ska vi dra till staden :D
Hon ska hämta ut nån jäkla nummerlapp som hon ska ha när hon springer nån tävling ^^ Så jag följer med henne och hoppas på att få köpa lite skor när vi ändå är iväg ;D


Här sitter jag i mitt lilla hör :D
eller... det är ju inte mitt, men alltså.. ah ni fattar !

Ha en trevlig dag allihopa ;D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0