Resident Evil

Heeya på er!
Vill ni veta vad jag har gjort idag?     aaaah, de vill ni :D
Jag råkade försova mig.. Så missade engelskan -.- Kom lagom till matte lektionen :3
Och så hade vi fått sms om att det inte var nån datorkunskap :D Så jag hade bara matte idag :p SKÖNT
Efter matten så käkade vi i skolan.. vilket inte blev mycket till äta för maten smaka skit.. -.-
Jag och Natasha åkte till stan :) Satte oss och fikade lite, sen knallade vi iväg och letade korsetter hit och dit :p
Natasha köpte en jätte snygg! Och den satt galet fint på henne :D
Så testade jag en sjukt snygg korsett med... DAMN vad snygg jag blev helt plötsligt xD knasigt...
Men tyvärr så fattades det några hundra på kortet så jag kunde inte köpa den "/
Jag ska se till att få lite pengar av mama så jag kan köpa den :3

I vilket fall som hellst.. När vi hade gått färdigt i alla butiker så satte vi oss på nåt fik igen och drack smoothie inlindade i filtar :D
Vi satt och funderade på om vi skulle ta och se en bio :) Och så blev det :3
Vi såg på Resident Evil - afterlife i 3D :) den var aaasabra :D

Nu är jag hemma, käkat, duschat å lite sånt :3
Kollar på nån film på 3an ^^

Ska snart sova :3




NattiNatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0