*snörvel*

Okeeey...jag vettifan hur det kommer gå i morgon. Förmodligen kommer jag vara så full av alvedon och näspray att jag blir en rolig prick.
Men, det kommer nog bil riktigt kul :D
Åh..juste, glömde bort vad som ska hända xD

Ehm..ska ta det lugnt så länge jag kan tills Elin bestämmer sig för att komma hit. Sen så ska vi/jag åka och hämta Sara i Slussen :D
Vi ska köpa heliumballong om vi kan få tag på det och sen dra hem till mig. Förmodligen så ska vi handla lite inför kvällen och så också.
Kommer nog bli massa nice :D:D


Menne...nu ska jag tillbaka till mitt snörvlande.

Beybey!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Åhhå, låter nice det. vad ska ni göra då? :)

2010-09-10 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0