Min åsikt är..

....Att studion borde vara öppen hela skoldagen!
Inte bara på eftermiddagen!!!!!

faktiskt.

Jag får ju panik, jag vill jobba på lektionen, det vill jag! Men det går bara inte, folk kan sitta och iakta mig lite hur dom vill i klassrummet, jag kan inte vara ifred!

hehe, fett  seriöst det blev nu, men ah. dö.

Nu har jag vänt mig om i klassrummet, sitter längst fram, men vred mig till andra sidan bordet och tog med stolen :D
Så nu har jag faktiskt skrivit 3 uppgifter!
Bara för att jag känner mig trygg i att ingen jävel kan glo på mitt arbete eller iakta mig! BRA

But still.....konsentration... hehehe.





Hahah btw.. Jag funderar på att slänga in nåt asflummigt video inlägg snart, hah :D

får se hur de blir med det.
mm.

men...vafan, nu är det bara jobbiga uppgifter kvar! ALMAAAAAA! kom och hjälp mig. NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0