vad är det för fel?

HEEEEEJ

Igår fyllde min lilla paps år! hihi Han blev 25 i år med ;)
Han fick en parfym från mig och mams :)
Så han tror att de ska komma lite folk och fika idag och sånt där, men neeej :D
Han blir istället kidnappad från jobbet idag och får va på spa till imorn med mamma, Peter och Sussie :)

Så det betyder ju att jag kan ha tjej kväll idag :D
Så det kommer lite trevliga tjejer hem ikväll och käkar lite och myser :D

asnice

Så blir det fika för papa imorn istället :)

BTW.
Jag har asont i ryggraden/revbenen... :(
Jag vet inte riktigt varför.. men jag brukar ju få det ibland lite då och då..
Besvärligt!
Det kan vara för att jag inte fick i mig ordentligt med frukost imorse o:
Lite te bara.
Nästan så ont så att jag mår illa..usch!

meeenmen

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0