Vilken jävla dag.

Har haft världens humörs svängningar (?) idag.. Först aslåg och tyst.
Sen skakig kall och svimmfärdig, på väg att dra hem från skolan..meeen stannade kvar, blev mycket bättre, typ normal!
Sen glad, sen aslack och skrikig..värsta..jag vet ine vad, sjukt arg va jag.
Och till sist asglad och hyper D: what the fuck?

Fast sen så gick jag till mormor&morfar från bussen för mama va där.. Och då börjar mormor klaga på mina kläder.
Såklart! Så jag fuckade lite på det.
Men nu är jag hemma med min kära mor och tycker att allt är väldigt bra :)

Förutom den här äckliga mensvärken!! DÖ

:)

Uhm.. vad var det jag tänkteeee... JO!
Imorn ska vi ha nån.. ULS lektion, men lärarn är borta, så vi har fått en uppgift att göra så vi får närvaro på den lektionen.
Så den tänkte jag tvinga mamma hjälpa mig med nu så får jag en FET håltimma imorn :D woop

mmmhmmmmmm

Nej, nu ska jag gå och duscha för det har jag längtat efter hela jävla dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0