sätt igång!

Det är mycket nu......sa bosse bi, hehehehe.

Har precis börjat första lektionen och känner mig sådär lagom taggad på skola idag..
Och det verkar inte Helen heller vara, haha! Eftersom att hon sitter här brevid och spelar på mobilen, ser sådär lagom road ut också ;)

Mhm, och när jag slutar så drar jag till gymmet och hittar på nåt kul. Blir inget pass idag heller, finns inga kul pass på fredags kvällar :(
Iallafall. Det blir väl en sån här middag idag igen då

Jätte bra, verkligen. Hähä.

Jaha, vad mer?
Jo......
Jag träffade mormor&morfar vid bussen imorse :D
Dom skulle till mölnvik, och jag vet precis vad dom skulle göra! Dom skulle ju såklart köpa paket till mig :D Haha, jag fyller ju faktiskt år nästa vecka o: Och Loou fyller imorn, sjukt. Tiden går sådär lagom fort lixom.. D:


Pigg tjej, verkligen.

Men det skulle ju vara bra om jag satte igång och pluggade till provet nu.................
Hörs sen!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0