Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

Svårt måste jag säga.
Det finns många jag skulle vilja träffa just nu... Min syster, mina kusiner, farmor&farfar, Linnéa och måånga fler!
Men jag tror att mest av allt skulle jag vilja träffa min kära syster.
Henne har jag inte träffat på väldigt länge nu tycker jag!
Vi ses ju inte så ofta.. Hon bor i kallhäll och jag på djurö lixom. Men det är inte så stort problem att åka fram och tillbaka lite då och då tycker jag.
Men det är nog mer det allt med skola och sånt. Jag menar, jag slutar ju inte jätte idigt på dagarna lixom. Och sen pluggar jag.. tro det eller ej!
Och mycket annat. Och på helgerna så hittar man ju alltid på att göra något som är nära lixom..

Men troligtvis så ska jag få träffa henna nu i helgen iaf :)

Så den person jag vill träffa just nu är alltså min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0