Spotify premium!!

TjenaTjena sitter i hängmattan nu och bara...hänger. hehe hänger..i hängmattan..hahahaha eh

I varje fall.
Idag har jag och mamsen fixat nytt internet från telia, äntligen!
Vårat nuvarande suger ju åsna..
OCH när man då käper de där bredband och telefoni från telia så får man spotify premium på köpet!
Hur bra kan det vara? :D

Så nu har jag laddat ner spotify till mobilen. Så jävla bra! underbart :)



Jag tror att det höll i ett halvår eller liknande! Toppen :D

mm, och imorn blir det kanske piercing! Om jag känner mig tillräckligt frisk (:
Annars tar vi det på torsdag och drar med Loou så jag har nån att hålla i handen :3
För mamma kommer ju inte ens klara av att gå med in xD hahah!

Ah, det var väl det c:

Stay real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0