Wohooo! typ

Åheeeeej!

Idaaaaag, så talade min engelska lärare om att jag hade klarat Eng A kursen, jag kommer alltså få G i eng!!
Hallååååååå! G i engelska! JAG! :D
Jag slipper läsa om kursen!!! Känns så jävla bra!

Jag skulle skrivit en uppsats om en konstnär och skickat in för att få VG i bild, men studion va tydligen inte öppen idag.
Så jag kunde verkligen ine skriva något -.-
Jag satt och verkligen försökte! Men det gick inte!
Får se om det blir ett VG ändå... tror inte det. Men oavsett vad så kommer jag ju iaf få G :)

Så jag kännde bara att jag..är glad :3

Just det! Syrrans lille Aslan är lite trasig i kroppen :( Så jag hoppas han blir bra snart!
Pussilussar till allahopa dom ♥

Och nu....världens BÄSTA nyhet!
Det är nämligen så att imorgon Torsdag så åker min tågräls av :D
Alltså!! Vilken befrielse! Jag kommer typ gå runt och visa tänderna åt alla nu :D haha!
Och tro mig, jag kommer förmodligen langa måånga smile bilder hädan efter :D


Jaja, men nu måste jag springa ivåg och kissa :)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0