Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Jag skulle vilja säga att alla årstiderna är mina favoriter på olika sätt!

Vintern är ju super mysig, snön glittrar när solen ligger på.
Stjärnhilmlen är så jävla vacker på kvällen!
Och så fyller jag ju år på vintern, så därför gillar jag ju de lite extra ;)
Och de e både julafton och nyårsafton, i like!

Våren, den där tiden innan sommarn. Då man börjar gå med lite lättare kläder och ballerina skor!
Och alla vackra blommor tittar fram, man blir alldeles pirrig i hela kroppen!

Sommaren är ju bara sommaren, även om man hatar alla mygg som äter på en så hör det ändå till.
Härliga solnedgångar. Man kan vara nere på stranden hela natten och bara vara. Det är underbart!
Alla fisketurer med morfar, upp tidigt och ta upp nät. Och alla grillkvällar!
Jaa, allt med sommarn är ju helt underbart. Allt utom festingar för dom är ju inte speciellt trevliga o.o

Hösten dåå, de e då alla snygga kläder kommer. Alla snygga färger!
Löven faller, man krattar och har sig, eldar.


Men bäst av alla då då är det nog sommaren för min del :)

Självklart så funkar det inte att ladda upp bilder nu.. Men jag har en fin båt-bild här.
ah

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0