3 korta år har gått.

Idag är det 3 år sedan jag höll Farmors hand när hon tog sitt sista andetag.
Jag saknar henne varenda dag, även om jag inte tänker på det.

Jag önskar att jag kunde gett henne en annan tid med mig, att jag varit mer med henne.
Jag har ju liksom varit ''Farfars flicka'' om man säger så...
Såklart älskar jag dom båda lika mycket, men jag va ju mer med Farfar...när han levde.

Jag önskar att Farmor hade sett min konfirmations klänning, jag minns dagen då jag hade varit och köpt den, sen åkte jag med mamma....eller om de va pappa, what ever. Vi åkte till Farmor på hemmet och hälsade på, men då kunde jag inte byta om och visa henne.
Men jag lovade henne att jag skulle visa henne massa bilder från konfirmationen, för att jag vet att hon skulle blivit glad av att se det.
Men jag hann aldrig...det va försent.





Älskade Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0