en ros...

Oh.
Jag börjar ju nu undra vad fan det är för fel på mig.
Känner att jag inte alls har varit mig själv på ett tag..eller jo, fast ändå lite sådär lixom.. annan.

Lite tjurig?
Och det känns ju inte kul alls! Det verkar som om jag vaknar på fel sida av kudden var och varannan dag... surt.

Jag känner ingen lust att göra saker längre, vill bara ligga hemma och sova.
De e ju inge kul! Annars har jag alltid lust att vara ute och hitta på saker, gå på bio, träna träffa folk!
Men neej, inte nu tydligen?

Och jag kan ju typ inte styra över det heller.

Det blir lixom för mycket, i huvudet alltså, jag har så mycket. Men det syns ändå inte, eller alltså, det märks ju inte på mig?
Om man då inte känner mig allt för väl..typ, kännt mig hela livet eller nåt sånt. Mama är typ den enda som ser det.
Men det kan ju också vara för att hon är den ända jag pratar med om alltihopa, vet inte om jag har typ..sagt de till Linnéa, för i så fall så är de ju nea och mama som vet, men aja.
Skit samma vem som vet? hah jag bara babblar ur mig massa skit för att jag inte orkar prata med nån.

haha segt.
mm

vad mycket de blev nu..hehe

Lite för seriöst faktiskt, så däärföör.
Ska jag knalla och duscha nu, justfan..måste plugga också ju..fuck

ah, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0