Nagel fix! + Peace and Love

Tjaaaaaabaaaaaa.
eh... Jag har i stort sett sovit bort hela den här dagen, kul!

Började väl vakna ordentligt runt 3 och klädde på mig och sånt dära skit.

Nu har jag nyss fixat naglarna :D igen hehe





Sådär ser dom ut nu dåå :)
Får se hur länge dom ser ut så innan jag gör om igen... haha ^^

Nu ska jag typ....eh, gå ner och grilla med mams och paps och sen blir det till att knalla ut och träffa Néa och Iziz!
mycket trevligt.

mmmm.... JUST DET!!!!
Igår så va Loou här med sin mamma :D de va ju nästan mamma träff...hahah xD
i alla fall.
Vi köpte biljetter till Peace and Love 2011 :D



nicebice!

så de känns ju lite sådär ASBRA.

mm :)

nuu ska jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0