At the gym!

Jag har verkligen inte haft tid att skriva på några dagar.. Igår hade jag ju fullt upp hela tiden och kom hem ganska sent, så hann inte då..och idag..jaa haha :p

Uhm, vart ska jag börja..?
Jag hade jätte kort dag i skolan igår, slutade halv 12 så jag drog direkt och tränade en snabbis, lite tidsfördriv lixom :p
Sen skyndade jag hem så jag kunde chilla ner och käka lite, sen blev det att skynda mig till Kinas sång studio och sätta igång och sjunga en massa! Det kommer bli skitbra det här :D
Har så jäkla bra låtar just nu, och det går så jäkla bra!
Men vi hann iaf bara sjunga typ en timma för jag skulle med bussen in till stan :)
Skulle träffa Alici för bio-kväll :) Vi såg den dära...paranormal activity 3 stavas det så?

Det va bara massa hoppa-till-sener som man kunde förutse när det skulle häna, men jag dog ju ändå av rädsla haha!
Dock, jätte dåligt slut!
Filmen får - poäng från mig!

Och idag, nujäklar!
Min utredning är i full gång :D Och jag var på möte imorse från 9-12 så jag va rätt slut efter det :p
Sen drog jag och mamma till skickla och käka lite lunch :) Och efter det, raka vägen hem.
Jag tyckde det ändes onödigt att åka till skolan på sista lektionen,  jag hade ändå somnat lixom...
Haha, jag somnade i bilen och sen när jag vaknade hemma så klev jag ur bilen och sa ''sova!'' och sen sprang jag upp och la mig i sängen och somnade haha! Vaknade två timmer senare :p
Då var det dags att klä på sig för att dra till gymmet med Therese :)
Vi körde ju Bodu Jam idag, så jävla roligt! Så vi ska försöka gå på det varje torsdag :)

Och nu har jag precis tagit en välbehöd dusch efter gymmet och sitter i soffan nära till att kissa på mig :)
Jag har hållt mig sen jag började skriva, så jag itne skulle avbryta och komma av mig med det jag skulle skriva. Haha jag är så konstig :D

Men nu måste jag verkligen springa iväg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0