besviken

Just nu är jag bara så jävla besviken. Jag vet ju inte om jag kan lita på någon.

Nej men nu känns det ungefär som att man bara ska sätta sig och glömma personen som man har ''hållt på med'' i lite över ett år.
Känns ju jätte lätt, verkligen!

Att man helt plötsligt sluta höra av sig eller svara, det förstår jag inte.. Kan bara inte fatta det!
Bara för att jag någon gång inte ville komma och sova över och sen bli körd till skolan, nej okej. Och varför vill jag inte det då?
Jo, det är ganska enkelt. Med tanke på att jag är helt omedveten om vart personen står...alltså vart jag har honom. Om det är äkta, eller om det bara är bra sex lixom. Jag vet inte?
Men när någon tittar en rakt in i ögonen och talar om hur vacker man är och hur mycket han tycker om mig och blablabla... Ja, och om man själv då är kär. Då är det ju självklart att man går på den skiten! Inte så konstigt.
Jag vet ju ändå inte om det är sanning.
Med tanke på att människan slutat svara och slutat höra av sig så känns det ju inte sådär överdrivet äkta!?

Jag känner mig så jävla lurad.

Om det nu är så att man tappar intresset eller bara vill ta en paus eller what ever, ja då är det ju inte så jävla svårt att säga det! Då vet man, då slipper man sitta och undra.
Men nej, inte det inte.

Fyfan, jävla as.

Blir ju inte lätt att lite på dig igen om du kommer krypandes tillbaka, idiot.



Bara det jag ville ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0