hangover

Jag trodde inte att jag skulle vara bakis...men fyfan.
Idag fick jag typ både lördagens och dagens bakfylla...D:
Jag har typ hällt i mig vatten hela dagen...haha

Jag och Norea kom i alla fall upp som planerat imorse och drog iväg mot kyrkan, men så mötte vi Jimmy på väg dit.. Vi skulle tydligen vara i klockargården :p
Tur att vi mötte honom, annars hade vi gått till kyrkan och fattat nada :D haha
Aaa, vi fick börja fixa käk, det va ju lagom mysigt hahah.. men kul :p
Mmm, blablabla sen var det inte mycket mer med det, vi hade pass med nån kompis till Jimmy..ah. Det var vad som hände :)

Så fort vi va klara så skyndade jag till nacka forum med papsen :D
Handlade in lite nödvändiga saker lixom....typ skor och väska, haha inte alls typiskt mig ;p


Väldigt dålig bild men ändå!
Den är skit snygg och får plats med alla mina träningssaker + datorn :D
hur awesome ör inte det?!


Nya träningsskor, sjukt nödvänigt!
Mina fötter har ju typ dött varje gåmng jag tränat innan. Jag har ju haft mina gamla innebandy skor och gymmat i + dansat. Inte skönt för fötterna!
Men nu ska de bli bättre :D

Just det, väskan! Den var tydligen jätte bra också, för den va gjord på miljövänligt sätt eller jag kommer inte ihåg. Men det var något bra för miljön i alla fall ;) ahaaaa!

Japp, det var min dag!
Och nu ska jag försöka sova och vara utvilad för pratiken imorgon -.-

Sov gott, vakna torrt!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0