här sitter jag och har lite lätt ångest.

Sjuksjuksjuk..
Hostar konstant, kan ju nästan inte andas utan att hosta.
Det tog mig typ tre timmar att somna igår, låg bara och hostade. Och när jag väl lyckats somna och har sovit några timmar, ja då kommer ju självklart pappa upp och väcker mig klockan fem på morgonen! Bara för att stänga av min tv. Jamen kul, verkligen! Sen låg jag här och hostade igen. Mycket härligt.
Jag lyckades iaf somna om efter nån timme...tror jag haha.

Stannade iaf hemma från skolan idag, eftersom jag hostar så mycket. Inte så nice att sitta på en buss och hosta och trampa runt i skolan sen..mm.

Så jag sitter här i sängen och tittar på film efter film och hostar som en jag vet inte vad.
Och ju mer jag tänker desto mer ångest får jag inför skolan och alla uppgifter som ska vara klart innan jul. Känns som om jag inte kommer klara av det faktiskt.
Jag trodde att jag skulle fixa det lätt, men nu vet jag inte. Jag har ju inte ens börjat lixom.
Får sån jäkla ångest.

mm, ah jag vet inte. Jag är väldi rastlös nu.
Jag skulle vilja sova men jag kan inte för jag hostar, fml



blööh jag hatar att vara sjuk, så jävla tråkigt. Och jag kan inte träna /dör

jaja nu ska jag fortsätta muppa mig framför alla filmer här.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0