jag älskar er!

Ibland talar man inte om för sina vänner att man älskar dom.

Men jag vill bara påminna mina vänner, jag älskar er! Ni ställer alltid upp för mig.
Ni är så jävla awesome helt enkelt, allihopa!
Och ni känner ju själva om ni bör ta åt er eller inte, jag behöver inte nämna några namn :)

Men ni är så himla fina!


Här har vi två av folket i min mupphög. ♥

Och jusst nu så måste jag bara speciellt tacka Helen för allt! För det du sa i lördags, även om du va lullig så vet jag att det kom från hjärtat och jag tänker på det du sa hela tiden!
Känner mig ännu starkare nu. Och du ska också känna dig stark! Så jävla vacker tjej, tänk på det mitt hjärta.
Tack för att du finns i mitt liv Helen Sidén ♥

Och sådär tycker jag om alla er fina vänner :D men just idag så ville jag bara uppmärksamma kvinnan lite :D

vad flummigt och känsligt det här blev.

Love you guys! Stay real :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0