Jag vet att ni vill veta

Igår när jag skulle sova så kom jag på massa knasiga saker om mig själv!
Så jag kännde att.... ''jag måste skriva upp det här'' Så jag skrev upp på telefonen så jag skulle komma ihåg det idag, så ni skulle veta :D
För jag vet att ni verkligen vill veta dom här onödiga sakerna ;)

Jag är väldigt mörkrädd. Jag är så mörkrädd att jag inte kan ha helt släckt i mitt rum när jag ska sova, jag har alltid en liten lampa på och radion. Vissa nätter känner jag sånt obehag av mörkret att jag sover med taklampan tänd. Haha taklampan lixom? Men det är för att jag inte kan slappna av när det är mörkt för att jag tror att det ska hända massa läskiga saker då.

När jag äter gröt så gör jag alltid det med gaffel, jag vet inte varför. Jag tycker det är godare att äte med gaffel :D


Jag har fobi för fönster, soptunnor och brevlådor, det resulterar i att jag tar omvägar runt allt dedär. Exempel när jag går till bussen på morgonen och går förbi en soptunna så går jag snabbt över till andra sidan vägen och gärna småspringer förbi. Och då spelar det heller ingen roll om det är ljust eller mörkt, jag är lite rädd för dedär ändå! Jag har också två fönster på mitt rum, men jag har alltid rullgarinerna nerdragna för att jag inte vågar dra upp dom. Jag är rädd att det ska vara något utanför.

När jag ska sova så brukar jag ligga och gnida fötterna mot madrassen.. Nån som fattar? Jag har tydligen gjort så sen jag var liten. Det är typ ett sätt för mig att slappna av och komma till ro, haha :)

När jag väl blir arg, då blir jag så arg att jag gråter. Jag blir typ ''överarg'' eller vad man ska säga. Jag kan inte kontrollera mina kännslor när jag blir arg, så jag börjar gråta. Sjukt irriterande!

Visst känns det nädvändigt att veta? ;)


Kommentarer
Postat av: hector

gröt med gaffel! :D <3333 (om man får göra såna fortfarande.... xD)

2011-11-15 @ 22:07:47
URL: http://postapocalypticsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0