jag vet

Jag vet hur det känns att inte ha någon att prata med. Jag vet det just nu.

Jag vet att jag blev uppringd av en idiot som säger att jag ''verkar lite taskig'' och sen lägger på.
Jag vet att jag blev jävligt förvirrad.
Jag vet att jag blev ledsen.
Jag vet att det kan verka konstigt att bli ledsen över det. Men inte i den här situationen.
Jag vet hur allt ligger till. Fast ändå inte.
Jag vet att han vet.

Något jag inte vet är hur fan han tänkte.

Han vet exakt vilka knappar han ska trycka på.

Det är just exakt nu som jag vill kunna ringa någon som förstår och som bara kan hålla med mig om vilken idiot han är. Det är just exakt nu som jag inte har någon att ringa till.

Det går inte att räkna alla gånger jag gråtit över idioten nu.
Fan, jag lyckas alltid.

Jag vill bara kräkas på allting. Bara skrika åt livet att lämna mig ifred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0