jag vill ha te, och lite annat

Nu har mamma köpt våra flygbiljetter till cypern!! oh my goooood :D
Jag är övertaggad, vill typ börja packa nu, haha

Haha iallafall. Jag har precis tagit en dusch efter att ha kommit hem från gymmet :) nicebice.
Mhm, och nu vill jag ha te men jag orkar inte gå till köket :D wohoo!

Jag borde inte nes sitta här egentligen! Jag borde va på rummet och packa väskan och hitta vad jag ska ha på mig imorgon.......tråååk.

Jag ska försöka vakna tidigt imorgon också, så jag hinner med gymmet innan skolan!
Får se hur pigg jag är på det imorgon haha ;)

mhmmmmmm.. aja. Men...jag ska väl göra dom där vättiga sakerna nudå.
Godnatt!
Stay real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0