kul att jag måste sova nu!

Eller hur! Jätteroligt att jag måste sova nu bara för att jag har praktik imorgon D:
Fuck that, jag tänker ligga och kolla på O.C istället. Hehee

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, känns ju som om jag vill skriva något kul lixom! Eller?

För er som inte vet! Efter att jag kom hem från rättvik i onsdags så drog jag direkt till Norea på lite tjej mys :D
Det var mer än trevligt måste jag säga! Så jäkla härligt att träffa Lovisa igen också, det blir ju inte så ofta haha :p

Jag lånade en bild från Melinda på facebook :3

Kompisaaaaaaaar!♥

 

Jaja, men nu är det dags för O.C ;D

Och imorn blir det dagis..blöh. Men när jag slutar så ska jag iaf ta mina småkusiner i handen och knata hemmåt så det ska ju bli härligt ändå :D

Stay real, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0