tuff brud i lyxförpackning

Och så är det med den saken!

För er som vill vet så har den här dagen varit underbar :D Helt jävla bra alltså!
Jag visste det :D
Eftersom jag vaknade skitglad :D
Sen drog jag till skolan och hade ett askort möte med skolsyster och sen vidare till gymmet!
Haha och när jag va där så ringde tessan och fick mig att vara med på core passet D:
Kommer nog inte gå på det igen, tyckte det va skittråkigt!
Men däremot, body jam. Det ska tydligen vara kul, så då har Therese fått mig att följa med på det på torsdag. Haha hon kan ju konsten att då mig att göra saker D:
Jaja, hem kom jag också tillslut, och kände för mer träning. Så jag boxades ett tag samtidigt som jag övade på låtarna jag sjunger i studion!
Jätte bra träning faktiskt! Det bästa vore ju om man kunde sjunga helt klart samtigt som man gör något annat, blir störd eller puttad eller sånt. Så då är det jätte bra att boxas samtidigt som man sjunger :)

Japp, och nu har jag precis tagit en välbehövd dusch ;p
Ska snart sätta igång att fixa naglarna också :)




Vi hörs lite senare ;)
PEACE

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-09 @ 23:27:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0