vilken jävla dag

Värsta segdeg dagen! Mina ögon har velat falla ihop under hela dagen på praktiken..så ska man försöka hålla igång och bygga lego lixom, hallå?
hehe

Och sen gå hem med kusinerna, haha herregud. Eller själva gåandet äre ju inga problem med.
Men när man väl kommer hem så är dom ju inte direkt tysta heller! Stimulans för öronen, verkligen..

Mhm, men i alla fall. Här sitter jag, dödstrött.
Ska lägga mig och kolla lite film snart..
Haha, jag har ingen skola imorn! Eller joo, idrott bara..men vafan, who cares?
Så jag ska försöka gå upp i bra tid ändå och dra till gymmet och sen vidare till skolan..måste dit ändå.
Ska på möte runt 2 och så måste jag leta upp min mentoor..oja.

åneej! Nu glömde ju jag min filt i soffan D: Min mysfilt..fan, orkar inte gå ner och hämta den.
What ever.



Kolla film var det sagt!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0