- jävla sko jävel

Alltså vad jag har gjort mycket idag! :D
Jag har hunnit ligga och slappa halva dagen i sängen, städa hela jäkla rummet, till-och-med dammat hyllor och skit...shit alltså.
Putsat fönstrena har jag gjort också! Jag har haft massa rosa klistermärken med prinsessor på fönstrena..vet inte vaför jag satte dit dom, tyckte det va roligt. Men det var inte lika roligt att få bort dom, det kan jag lova!
Mot slutet fick jag typ 7 utbrott i minuten :D
Jaa...och sen har jag varit med min kära vän Helen och några fler folk och åkt bil, ashäftiga! nja

Jag tror inte att jag glömde något nu...eller tja.. alltså, jag har ju bäddat rent sängen! Känns ganska....awesome.
Så nu sitter jag här i min nybäddade asmysiga säng och har ont i mitt vänstra ringfinger, jätteroligt :D
Jag borde egentligen sova, för jag ska upp till kyrkan imorn på konfirmationsudervisning och annat.
Ska vara där typ....halv 1..måste gå upp tidigt då D:



Inte hela rummet men alltså....det ser ju trevligt ut nu! :D
Fast det tar inte många minuter imornbitti innan det ser ut som vanligt igen...tyvärr :p

Jag kom på att det va en sak till jag har hunnit med idag :D
Har ju målat naglarna! Väldigt enkelt den här gången, fast är inte helt klar. Ska fortsätta imorn och göra nåt roligare med klistermärken och sånt :)



Men nu måste jag ju verkligen sova om jag ska orka upp imorgon!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0