äntligen, tack paps!

Nu har pappa ätligen satt upp min boxningssäck :D Tog bara sådär 10 månader men annars äre ju bra ;) haha
Sjukt bra iaf! Så nu om jag inte orkar åka till gymmet så kan jag boxas lite hemma :p
Eller när jag har mina aggro dagar :D

Iochförsig så var det faktiskt jag som satte upp den, men paps skruvade upp en skruv haha :D
Alltså..den är sjukt tung D:


Bästis och jag.....typ (:

Jaja, jag var ju iaf och tränade med mama efter skolan och det, vi var nog borta några timmar för mycket :p
Mama skulle ju hem och skriva men det blev för sent haha!

Det här skulle jag ju berätta också..Efter att jag hade varit och fixat nya piller på UM så drog jag till apoteket och skulle hämta ut dom, och självklart glömt legget hemma. Och då blir kärringen sur för att ''man ska ju egentligen ha legitimation''
Alltså seriöst! Död åt alla sur kärringar på apoteket! Dom ska ju förfan vara trevliga mot sina kunder.
Så när man kommer och har glömt legget så kan dom ju säga ''Okej, men då kan jag ta ditt personnummer och namn istället''
Men nej, då ska dom vara otrevliga! Vad är grejen med det?! Fy på er kärringar.

Och så till en fett awesome sak :D

Jag börjar bli brun :D
Nästan iaf haha, jag jobbar på det! Så slipper jag höra folk som tjatar på hur blek jag är hela tiden :)
glad_tjej.se

hehehehhehe

Nu ska jag typ måla ansikten på säcken och slåss lite :D
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0