är det sommar nu?

Jag bestämmde iallafall att det skulle vara sommar idag, så jag drog på mig sommar ''klänningen'' mm.

yes........

Ja, vad har jag att berätta idag då? Nae, inte så mycket. Jag har ju lixom gjort det vanliga, skolan sen tränat. Haha kul liv!

Mmm, och nu sitter jag hära och bara fryser sådär lite lagom, mams har ju satt på mina element men det är fan ändå kallt :(

Jo! Nu måste jag ju faktiskt skälla på er litegranna igen.
Ni är ju så fruktansvärt tråkiga som inte ens kommenterar något! Tycker ni ingenting om något eller?
Fånigt.

;)

Imorgon..................vanlig dag i skolan sen måste jag till UM och fixa nya piller, bråttom! Och när jag är klar med det så ska jag tjata mamma till mölnvik och träna med mig :D

JAAA och vetni? :D
Nu är remissen skickad från nacka till Inside Team, så jag kanske till och med får tid för utredning nästa vecka! :D
Känns så underbart skönt. Tänk om jag äntligen får svar på varför jg är som jag är, underbart haha!



eeeeeeeeeeeeeh
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0