fryser och grejor!

Jisses vad tiden gick fort!
Jag hann knappt komma till praktiken idag innan det var dags att gå hem igen! Haha
Det va iaf fotografering idag....blöh. Och där satt jag med alla ungar? Jodå!

mmm...tränat har jag gjort också. Så när jag tyckte att jag va klar så stötte jag på Tessan, vilket resulterade i att jag blev med dragen på zumban..jahaa. Haha Jag fattade inte ett piss. Skitbra!
Kul hade jag ju nästan ändå :D

Hem kom jag tillslut också! Efter att jag varit och handlat på willys och väntat 40 minuter på bussen :D
Så nu har jag iaf käkat avocado och äppel och grejer! Redo för att sova typ...

Och nu mår jag illa och sitter och fryser! Awsome.

Just det. Jag ska träffa Vero imorn :D Hinner inte träna, så får boxas lite här hemma imornkväll istället :p
Och på onsdag ska jag väl hinna till Kina efter skolan, så det blir sen träning då...


Ont i höve.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0