Hellu :D

Sitter i skolan på första lektionen och är asgald! Jag har bara en uppgift kvar i naturkunskap och den är snart klar!
Känns så jäkla bra :D

Jag skulle ju åka till storasyter idag, men hon har precis fått jobb, så hon var tvungen att jobba imorn..
Så då är det ju inte så kul för mig att sitta själv i deras lägenhet hela dagen lixom :p
Lite synd :( Men jag är jätte glad för henne att hon fått jobb! :D
Får se när jag åker till henne nästa gång då, eftersom att jag är ganska upptagen några veckor frammåt.

Men i vilket fall som hellst, eftersom jag itne åker till syster idag så betyder det att jag kan träna :D
Så jag ska gå och köra zumba efter skolan, själv. Haha får se hur det går :p



Stay Real! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0