helt off

Jag varken orkae eller hann med att skriva något igår.. Det va ju bara vakna och chilla i soffan med Loou och sen helt plötsligt på med kläder och skynda till morbror som fyllde år igår, och när vi väl kom hem därifrån så skulle jag med papa på hockey..såå ja.
Det blev lite fullt upp :p

Men trevligt hade jag iaf :) typ
De e så jäkla kul att gå på hockey :D seriöst! Det ända som jag störde mig på va alla idioter som skrek ''hora'' till höger och vänster bara för att dommarn dömde lite fel.
Blir så förbannad på vuxna folk som bara slänger ur sig ord! Vet dom inte vad det betyder eller? fyfan.

Jaja men nu blev det såhär va att jag ska göra mig iordning och träffa Kingen :D
Vi ska köpa kakor, ta en cigg och snacka skit, awesome!



Nu måste jag klä på mig!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0