sorry dude

Nej, jag har inget att be om ursäkt för :D

Snart dör jag. Jag har inte fått i mig nikotin på 3 dagar. Nu dör jag.
Nej kankse inte så galet. Men börja klättra på väggarna är jag inte långt ifrån.

Iallafall. Nu när jag har pengar! Imorn ska jag till forum och ta hål i örat...finaly.
Och sen till Calm och köpa ny stav till läppfan :D wihuu.

Och idag har jag ju varit med kusinerna hela eftermiddan. Gick hem med Eddie från dagis :3
Vi byggde tågbana när vi kom hem! Jag är ju bara för bra!! ;D

Värsta byn och grejer med! Haha

mmm.....sen gick storkusinen på jumpa och jag va kvar hemma med morbror och Leo :)
OCH SEEN när Eddie kom hem från jumpan så bet han mig i armen, jäkla unge :o

whatever. Jag måste typ plugga till matteprovet nu.
Stay real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0