usch

Jag har legat och sovit hela dagen! Vaknade imorse av klokan och ringde mamma så hon fick sjukanmäla mig.
Jag va helt slut! Så jag har vaknat och somnat i omgång hela dagen, men nu måste jag nog gå upp och göra lite nytta...

Ska till Kina runt 4 idag också..sjunga lite, inte sådär övertaggad på det.  Får se hur det blir.
Sen blir det iallafall träna och hoppas på en bättre dag imorn!

Någon som har sett detdär om den 1 åriga flickan som är försvunnen i sala?
Det skrämmer mig lite, eftersom att det är flera ev mina vänner som har postat det på facebook, med det är alltid nya namn på pappan.
Har sett på bloggar också. De namn jag har sett är Helle Carlsson, Magnus Carlsson och Daniel.
Det är ju uppendbarligen inte samma person då! Och äver mobil nummerna är olika tror jag.
Det får ju mig att starkt misstänka..jag vet inte. Något annat än att hon är försvunnen iaf!
Hon har ju inte tre pappor! Nej, det där verkar lite läskigt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0