dagens sista..

.....Inlägg.

Ska nog till skolan imorn så måste lägga mig i tid </3
Har också tandläkartid kl 10 imorn så kommer för sent till skolan..när jag väl kommer!
Bra, jävligt bra!!
Och så kan jag inte vara med på idrotten på grund av hostan.. Så det blir en lektion för mig imorn alltså..matte.

Oj, hehe kollade nyss telefonen.. 3 sms 1 missat samtal och en del händelser på facebook :p
Har typ inte kollat mobilen på hela dagen :D

okeeeeeeej, nu kommer mamama och ska babbla också...kul! Hej mamaaa -.- hehe

Jag orkar inte göra mig iordning och sova :(



vad vill alla random människor mig? :(

Anyway....Jag måste väl säga god natt nu antar jag.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0