halsfluss?

Ska det vara  så att jag behöver ligga hemma i halsfluss nu eller..? f u c k

Har skitont i halsen och örat och har värsta vita fläckarna i halsen..kan det vara halsfluss? Jaa, det kan deet -.-
blöh, fml. Precis när allt börjar bli lite bra..dåsååå, ska jag dra på mig lite sjukdom bara :D
Varför inte? :D det som är så kuul!!
eh

Jaja, nu väntar jag på att någon ska komma hem och mata mig med pankakor :3
Bäst att jag passar på att äta nu när jag kan lixom. För om det är halsfluss jag har så komme rjag inte kunna äta om nån dag.. D:



Far åt helsike dumma bakterie virus eller vad det nu är!!

Men jag är i varje fall snygg även om jag är sjuk, det är ju nice. Haha!

JAG VILL HA PANNKAKOR.
så nu ska jag ringa pappa och tjata på honom :)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0