Visste ni att....

Så här är det alltså. Jag fixar och målar om mina naglar varje kväll, oftast. Om jag hinner, och om jag inte hinner så gör jag det nästa kväll.
Jag har alltså sällan samma nagellack på mig flera dagar i rad.
Jag älskar att ha fixade och målade naglar.
Om jag inte hinner fixa mina naglar på kvällen, och får gå till skolan utan nagellack eller med avskavt fult nagellack så är hela min dag förstörd.
Jag mår på riktigt dåligt av att gå runt med ofixade naglar, får ångest alltså...

Nu vet ni :)
Inte för att det var särskilt roligt, intressant eller nödvändigt att veta, men ändå.

Kvällens fixxxx.. Är inte klar än, så ingen bild på naaaglarna dåra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0