Jag bara undrar?

Vad är grejen med att typ...försöka läxa upp mig bara för att jag inte fyllt 18 och anses som vuxen?
Som om att jag skulle vara dum i huvudet och korkad bara för att jag inte anses som vuxen ännu?
Jag kan väl fatta beslut ändå utan att dom är korkade? Eller?

image description

image description

image description

Det har ju för fan ingenting med åldern att göra över huvudtaget.
Lika som att jag skulle kunna tatuera in något ogenomtänkt och jättefult så skulle ju en 30 åring kunna göra det!
Samma sak ju. Man blir inte klokare med åren, bara puckon som tror det. Haha, seriöst...

Bara helt patetiskt att försöka lära mig saker om mina egna beslut och min egen kropp när jag nog vet bäst själv om jag kommer ångra mig eller inte.
Det är ju fan ingen som vet vad jag tänkt tatuera heller, så snacka inte! Haha


Sorry, kunde inte låta bli att spy lite på patetiska människor :)

Och min kloke vän Linnéa kom ju med världens bästa kommentar för övrigt.

Ni får gärna tycka som ni vill, men försök inte lära mig något om mina egna beslut (:
Jag kommer fortsätta tatuera mig som bara faaan, gilla eller håll käft.



PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0