igår haha

Nu ska jag berätta en rolig sak!
Nej.....läskig. Men ändå :D

Jag fick för mig att städa rummet igår, ganska sent på kvällningen.
Så jag började plocka lite på en byrå och hittade ett gammalt typ...gele ljus (säger man så?) som jag gjorde för något år sen, och jag kom på att jag aldrig använder det så jag tänkte slänga det. Men innan jag slänger så kunde jag ju tända det ett tag tänkte jag.
Så jag tände ljuset och ställde det på min såndär...pigtittare, ni vet en såndär spegel som jaa... eh

Där ställde jag alltså ljuset...hehe
Ah och sen tänkte jag inte mer på det utan jag fortsatte plocka kläder och dammsuga och grejer.
Och sen när jag hade städat färdigt så gick jag ner en stund för att hämta nya sängkläder och sånt dära, så jag va väl där nere i kanske en kvart, haha.
Och så går jag upp med alla lakan och skit, kommer in i rummet och hela ljuset står i höga lågor..väääldigt nära träramen på spegeln (y)
Haha jag fick lite råpanik och skrek på mamma att hin skulle komma upp och dum som jag är fick jag för mig att blåsa på elden som när man blåser ut ett litet ljus......hahahaha, tror ni det funkade? nee inte det.
När jag hade släppt min panik och fick tillbaka mina hjärnceller så slet jag av mig tröjan och slängde där över och elden släcktes :D
Jag borde bli brandman, helt klart!
Haha det luktade liite skummt här uppe ett tag efter det där :p

Haha jag förstår inte hur jag lyckas.. Det här är andra gången på mindre än ett år som jag håller på att elda upp mitt rum!
Sist så hade jag ett sånt där långt stearin ljus brevid sängen tänt, och jag har ju snetak...haha mycket bra.
Den gången började det dock inte brinna. Men mamma kom upp och då rykte det från väggen. Hehe så nu har jag ett brännmärka på min vägg från det :D

Jag är så begåvad!
Mm, jag får inte ha ljus längre. Nån dag så kommer jag ju lyckas elda upp något.
Mitt liv som pyroman. Haha.

Jag kände bara att jag ville tala om det :D

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska dra till skolan, börjar 14.15 ;D Nice!



Hahahhah söt tjej pratar med papaaa!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0