Jaa klädeer!

Har shoppelishoppat med mamseb idag :D
Vi drog in till sickla centrum när hon slutat jobbet och knatade runt där säkert 4 timmar, haha!
Och med mig hem fick jag två par jeans, två linnen och en ny silikon bh..en såndär som man kliatrar fast lixom (:
Och så la vi även undan ett par skor som jag ska hämta ut imorgon :D wihuu!
Dom är asafina! Värsta gulliga blommiga och finfiin klack :) och det bästa är att dom är sjukt sköna, soft vaa? :)

Bilder och sånt där slänger jag upp lite senare, just nu är jag typ död.
Har inte sett mat på hela dagen så jag och mams sitter och frossar lite, haha

Hallå ocksåförresten!!!!!!
Jag har ju sommarlov nu faktiskt! Fattaaaaaaaaaa, sommarlov :D
Åh herre gud.
Nu blire fan party!

Bakochfram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0