Jag bara undrar

Alltså jag har varit ute hela dagen, förutom när jag har varit inne och gömmt mig för getingar, och jag har fan inte sett några blixtrar. Har inte hört någon åska heller för den delen. Är riktigt besviken faktiskt.

Njaaa..venne.

Åska och blixt är ju mysigt, men inte själv. Då är jag bara rädd.
Så jag är ganska glad över dagens soliga väder, jag har nog samlat på mig lite fler fräknar ändå :)
Det ända dåliga med vädret är ju att getingarna trivs bra.
Vi har ett getingbo i taket på baksidan...ganska onice.
Jag är så jävla rädd för dom, usch. Riktigt obehagliga typer! Jag ska fixa hit dom där anticlimexcimexskitmänniskorna.. Jag vet inte vad det heter. Men ni vet, dom där som tar bort djuren som förstör.
Och getingarna förstör för mig, dom förstör min husfrid. Dom skrämmer mig och jag kan inte slappna av bland dom.

Hellre badjävlar än getingar!

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0