Let it fall down

Tisdag, morgon, sommarlov, regn, 08.45, jag är vaken.
Godmorgon!

Loou står i duschen och jag passar frukosten, alltså jag rör om i gröten. Super :)
Lite halvskön natt.
Jag somnade tillslut och sov rätt bra faktiskt. Fast fick vakna några gånger ändå eftersom nån liten söthund kräkade på golvet, så jag fick väcka Loou och fixa dedära.
Och sen kunde jag inte somna om för jag va törstig men jag orkade inte gå upp och dricka, haha. Men ah, jag somnade ju sen ändå :)

Imorse vaknade jag av världens ösregn, shit alltså!
Och att Loou vaknade och gick upp, men jag va tydligen inte tillräckligt vaken för att fatta att hon gick ut med hundarna typ 7 på morgonen haha :o
Jag vaknade till igen när dom kom hem och va supergladaaaa!!

Och nu sitter jag här i köket, det ligger två utmattade hundar och sover och Loou duschar ju jaa, rätt okej.
Snart ska hon dendär iväg och jag blir kvar här, inte helt själv för LOs lillasyster är hemma också så det är bra :D
Men sen ska jag ut med hundarna helt själv, får se hur det går haha.. Jag är ju ingen hundmänniska precis men Kimi och Nala är ju rätt söta alltså, så dom kan säkert sköta sig suuuper med mig och göra preciiiis som jag säger :D
Hehe, kan ju alltid önska i alla fall :)

Långt inlägg...jaja. Nu är gröten klar och Loou är färdig i duschen, dags att käka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0