Brist på eget

Lånar lite från min kära vän Malin, eller rättare sagt, snodde lite :)

Enjoy.

Tre namn jag lyssnar till: Elin, Älin och Eliing

Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid löser det, vad det nu är

Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag inbillar mig att jag vet att någon blir ledsen eller så även fast den inte blir det, jag känner andras kännslor åt dom

Detta är jag rädd för: Soptunnor, brevlådor, fönster, mörker, att inte duga som den jag är

Tre saker jag vill ha: En ny madrass, pengar och lite kärlek

Tre saker jag absolut inte kan göra: Passa tider, åka skateboard, komma ur sängen på morgonen

Detta tycker jag om att göra: Måla naglarna, borsta tänderna, ha sex

Detta vill jag göra just nu: Kissa, snyta mig, pussas, vara i skolan

Bästa känslan: Lycka

Värsta känslan: Att bli sviken, bli sårad, när allt är kaos

Egenskap jag gärna vill att min partner har: Omtänksam

Är jag kär just nu? Ja, ganska

Jag vill gifta mig: I världens vackraste klänning

Följande saker vill jag göra innan jag dör: Ta studenten, gifta mig, skaffa barn, lyckas.

Min käraste ägodel: Min nalle

Något jag vill ha i present: En resa till Gran Canaria med mysigt folk

Detta har jag på mig just nu: Tights, ko-strumpor, grått linne med glittrigt kors på

Favoritkläder: Naken

Favoritdjur: Katt

Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pojkband, är det en musikstil?

Favoritlåt just nu: Take a bow - Rihanna

Roligaste ämne i skolan: Matematik

Tråkigaste ämne i skolan: Svenska

En bok jag gillar: Inspärrad

En film jag älskar: Grease

Favorit tv-program: The big bang theory

Favoritdoft: Snor...hahaha

Detta äter jag gärna: Pannkakor

Dricker hellst: Vatten

Favoritgodis: Har nog inget, äter sällan godis

Hit vill jag gärna åka på semester: Gran Canaria

Färg på mina ögon: Typ, blå-gröna kanske

Min längd: 1 meter och 57 centimeter

Jag tror på: Mig själv

Jag spelar: Inte

Person jag beundrar: Mamma

Så här bor jag: På en ö, i skogen, i en villa, i min säng

Antal döda krukväxter i hemmet: Jag anser alla som döda och fula, men dom mår tydligen jätte bra, ett par stycken

Det här tänder mig: Va? Vad jag tänder på..eller?

Det här gör mig avtänd: Mat

Favoritfärg: Blå

Favoritcitat: Bytt är bytt, kommer tillbaks när jag vill!

En hemlighet jag vet: Det rimmar..

Bästa present jag fått: Ingen aning, en väckarklocka kanske.. nej jag vet inte

Senast köpta skiva: Vet ej

Det jag är mest nöjd över med mitt utséende är: Mina läppar och ögon

Det jag är minst nöjd över med mitt utséende är: Mina armar och lår

Udda förmåga/egenskap: Har ingen sådan vad jag vet

Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fjäril, vacker och fri

Vad lyssnar du på just nu? Något på tvn

Vad har du gjort/ska göra idag? Idag har jag varit i skolan och fiskat, varit på uruselt humör, kollat hockey

Var är dina föräldrar födda? Inte fan vet jag

Vad är det senaste du installerade på datorn? Det var ganska länge sen, ingen aning

Vilken är din favoritrestaurang? Ulla Winbladh, det sitter i från barndomen

När badade du i en pool senast? Don't know

Har du varit med i någon skolpjäs? Usch, ja

Hur många barn vill du ha? Lagom

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Såndär jävla musik som låter likadant hela tiden

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Vilket val?

Vad har du för TV-kanaler? Dom som behövs

Har du åkt moped någon gång? Jadå

Har du busringt någon gång? Men hallå, please. Vem har inte busringt lixom?

Har du fått felparkeringsböter? Nej, jag har varken bil eller körkort

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Är du skön eller, kommer inte ens på tanken!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Jag besökte faktiskt ICA djurö en gång, det var långt. Nejfan, inte vet jag hur långt bort alla länder ligger härifrån

Har du en egen trädgård? Nej, men familjen har en gemensam tomt, duvet gräsmatta och skit.

Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Kan inte ens komma på någon sån serie

Kan du alla orden i nationalsången? Jag vill leva jag vill dö i norden, det är vad jag kan.. sen är det väl något med ko också?

Badkar eller duschkabin? Vad är en duschkabin, en vanlig dusch alltså eller? Anyway, dusch

Vilken är den bästa film du sett den senaste månaden? Vet inte

Favoritpizza? Har ingen vidare koll på vad pizzor heter, och har inte någon favorit riktigt heller

Chips eller popcorn? Jag gillar inte chips

Vilken färg på läppstift använder du? Röd

Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eh, nej. Men nu måste jag ju givetvis pröva det

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Aa, har en med mig själv varje dag

Apelsinjuice eller äppeljuice? Apelsinjuice

Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni? Eh, ingen aning

Favoritchoklad: Bara vanlig jävla choklad

När röstade du senast? Aldrig

När åt du en hemodlad tomat sist? Inte vet jag

Har du vunnit en prispokal någon gång? Ne

Är du bra på matlagning? Om jag vill så

Klarar du av att tanka själv? Har aldrig testat

Har du beställt något från dom där shoppingprogrammen som går på tv? Nope

Pepsi eller Coca Cola? Fanta

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej

Vad var det senaste du handlade? Åkband på grönan

Har du kräkts offentligt? Jadå

Vill du hellst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Skulle gärna hitta den sanna kärleken då

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp

Har du ringt något betalnummer? Vad är det för något?

Kan man vara vän med sitt ex? Kan man väl, men det är ju olika för alla

Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa

Hade du mycket hår som liten bebis? Vet inte, tror inte det

Vad har du för meddelaned på din telefon/mobilsvar? Jag har sex, kan inte svara

Vad har du i din väska? Dator, kalender, toffsar, penna, smink, hörlurar, mobilladdare, deo, handkräm, tändare, p-piller, lypsyl, reflex, kondomer, tamponger, solglasögon, cigg, småpengar, vattenflaska och näsdukar

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänderna, står framför spegeln flera minuter och posar

Vad är du tacksam för idag? Att jag aldrig gav upp i skolan

Var hittade du den här listan? Inne hos Malin, obegriplig.blogg.se

Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ingen, bryr mig inte. Och detta är ingen enkät



GOD JÄVLA NATT










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0