Ingen nyhet.

Nej, det är ju inte direkt någon nyhet att jag älskar att borsta tänderna.
Men hör på det här då..... Borsta tänderna i duschen.
Jaa, deni! Så jävla awesome. Jag älskar det.
Så himla super!
Man kan stå där och drälla hur jävla mycket man vill utan att det råkar hamna tandkräm där det inte ska vara tandkräm :)
Åh, det är så braaa!!!!
Om ni inte har borstat tänderna i duschen, snälla gör det. Det är bäst.

Och nu undrar ni, varför är hon så jävla störd?
Svaret är jag vet inte. Jag föddes såhär braig lixom :)

Vill ni se min outfit idag? :D
Jaaa såklart ni viiiill, det är så intressant!!! Och för er som vill veta, byxorna sprack under dagen. Fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0