Dröm #1

Jag somnade ändå till slut inatt. Dock lite väl sent, typ halv 2.

Fick inte sova länge.

Vaknade sen 04.15 och trodde jag försovit mig till praktiken, var nästan helt säker på det.

Jag hade panik när jag vaknade.

Jag hade drömt.

Jag stod bakom en stor lastbil och gömde mig för en man. Jag hade ett feett stort pangpang vapen i handen. Jag stod där och inväntade mannen, sen kom han runt hörnet på lastbilen och gick mot en bil några meter framför mig.
Jag tror han skulle göra nåt brott, farlig var han i alla fall.
När han var framme vid bilen började jag ladda mitt vapen och det lät inte så diskret, jag blev avslöjad. Så jag var tvungen att skjuta på en gång, kunde inte vänta, då hade jag dött.
Jag matade på men ingenting hände, så på något sätt laddade jag om vapnet och mata på igen. Jävlar vad drag det blev.
Han bara flög bakåt, det sprutade typ gul sörja där han blev träffad. Sjukt vidrigt. Fast det tyckte jag inte i drömmen. Det var typ gult blod.

Så jag dödade honom.

Sen vaknade jag och trodde jag försovit mig.
Som sagt. 04.15. Bra jävla natt. Men sen fortsatte natten så ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0