Läskigt, Fantastiskt

Sprang på bilden bara sådär och tänkte, "vad fan är det här för skit? Sånt här funkar ju aldrig, det vet ju alla.."
Men så tänkte jag ändå ge det en chans, det skadar ju inte.

Jaha, så började jag kolla bland havet av bokstäver och tyckte att det skulle ju vara omöjligt att hitta några ord i denna röra.
Innan jag ens hunnit avsluta den tanken, såg jag det första ordet. Strong. Och sen nästa, fool. Direkt efter det, proud.

Strong. Fool. Proud.
Stark. Dum. Stolt.

Lite skrämmande tycker jag.
Just det där med stolt vet jag inte riktigt, man kan ju vrida och vända på saker och tolka det olika. Får väl fundera på det.

Men annars, det är väl ungefär just dom där orden som snurrar runt i mitt lilla huvud för tillfället.
Konstigt att det kan stämma så bra..

Stämmer det lika bra på er som det gjorde på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0